Chebské středisko na nové adrese

Od 1.11. mění středisko v Chebu místo své působnosti. Je přestěhováno v ulici Komenského 2473/40, ve 2.patře budovy, kde sídlí pobočka Všeobecné zdravotní pojišťovny.

Trasy na středisko Cheb , Komenského 40

Připravili jsme pro vás popis čtyř tras, jak se dostat k našemu nově přestěhovanému středisku.

Nejprve uvádíme seznam tras a následně najdete detailní popis každé z nich.

Trasa č. 1- od nádraží ČD

Trasa č. 2- AUTOBUS

Trasa č.3 – z náměstí

Trasa č.4 – od autobusové zastávky Křižovatka

Trasa č. 1- od nádraží ČD : Středisko je vzdáleno od vlakového a autobusového nádraží cca 20 minut chůze. Uživatel vyjde z odbavovací haly nádraží ČD hlavními prosklenými dveřmi na náměstí Dr. Milady Horákové, které projde rovně. Na konci přejde Žižkovu ulici, zahne mírně vlevo a kolem restaurace Arowana se vydá rovně dolů do města, přejde Karlovu ulici a jde pořád z kopce dolů až na světelnou křižovatku s velmi frekventovanou Evropskou ulicí. Mírně zahne vpravo za roh, kde je signální pás pro přechod. Sloup s poptávkovým tlačítkem se nachází u zdi domu. Na protějším chodníku se uživatel otočí mírně vlevo a pokračuje podél zkoseného rohu na klasickou pěší zónu, Třídu Svobody. Přejde křižovatku s další frekventovanou Májovou ulicí. Křižovatka je světelná, se signálním pásem, poptávkové tlačítko se nachází na sloupku uprostřed označovacího pásu. Po přejití ulice se uživatel vydá rovně třídou Svobody až k restauraci Dejavu, která je zhruba po sto třiceti metrech po pravé straně. U Dejavu odbočí uživatel vpravo, drží se u pravé zdi domů. Zhruba po sto metrech přejde ulici Svatopluka Čecha. Na protější straně se nachází budova ČEZ. Pokračuje rovně z kopce dolů podél této budovy. Po sto padesáti metrech přejde ulici Sládkovu a po dalších sto dvaceti metrech se po pravé straně nachází budova VZP. Uživatel tedy odbočí vpravo a po šesti metrech vejde prosklenými dveřmi dovnitř. Ocitne se v malé chodbičce, kde jsou na dosah další prosklené dveře, přímo proti dveřím vstupním. Těmi vejde do chodby, kde se po levé straně nabízí ve výklenku vstup k přepážkám VZP a pak následuje roh, za kterým se nachází výtah. Půjde-li tedy uživatel od vstupních dveří rovně, dojde přímo k levému rohu, kde se nachází výtah. V kabině výtahu je po pravé straně madlo, ve výšce zhruba 80 cm a po levé straně sklopné sedátko ve výši 50 cm. Tlačítka výtahu jsou taktéž po levé straně, číslice reliéfně vystouplé a vespod označené i Braillovým písmem. Uživatel výtahem vyjede do druhého patra. Po výstupu se vydá dva metry doleva a zahne za roh, opět doleva. Na konci chodby, po čtyřech metrech jsou dveře od střediska.

Trasa č. 2- AUTOBUS : Uživatel pojede z autobusového nádraží v Chebu MHD linkou 3, která míří směrem Zlatý vrch a odjíždí z vnitřního okruhu nádraží, ze zastávky A1. Autobusy jezdí ve všední den v půlhodinovém intervalu. Uživatel vystoupí z autobusu na Kasárním náměstí, což je třetí zastávka. Vrátí se vpravo proti směru příjezdu autobusu cca 80 metrů, dojde k přechodu pro chodce, přejde silnici , na chodníku se otočí vpravo, po dvou metrech zahne vlevo a vydá se rovně. Přejde výjezd z parkoviště, pokračuje stále rovně do mírného kopečka a po sedmdesáti metrech se po levé straně nachází budova VZP.     Uživatel tedy odbočí  vpravo a po šesti metrech vejde prosklenými dveřmi dovnitř. Ocitne se v malé chodbičce, kde jsou na dosah další prosklené dveře, přímo proti dveřím vstupním. Těmi vejde do  chodby,  kde  se po levé straně nabízí ve výklenku vstup k přepážkám VZP a pak následuje  roh, za kterým se nachází výtah.  Půjde-li tedy uživatel od vstupních dveří rovně, dojde přímo k levému rohu, kde se nachází výtah.  V kabině výtahu je po pravé straně madlo,  ve výšce zhruba 80 cm a po levé straně   sklopné sedátko ve výši 50 cm. Tlačítka výtahu jsou   taktéž po levé straně, číslice reliéfně vystouplé a vespod označené i Braillovým písmem.   Uživatel výtahem vyjede do druhého patra. Po výstupu se vydá   dva metry doleva a zahne  za roh, opět doleva.   Na konci chodby, po čtyřech metrech jsou dveře od  střediska.

Trasa č.3 – z náměstí : Středisko je od městské radnice na náměstí Krále Jiřího z Poděbrad vzdáleno necelých 500m. Uživatel projde průchodem mezi městským úřadem a Galerií výtvarného umění, drží se po pravé straně. Po šedesáti metrech přejde Školní ulici, půjde po chodníku přibližně 3 metry až k signálnímu pásu pro přechod , otočí se vlevo a přejde Sládkovu ulici, kde se otočí vpravo a kolem Moneta Money Bank půjde z kopce rovně dolů. Po sto dvaceti metrech přejde po přechodu se signálním pásem rovně ulici Komenského, zahne vlevo a pokračuje z kopce dolů. Po sto dvaceti metrech má po pravé straně budou VZP. Uživatel tedy odbočí vpravo a po šesti metrech vejde prosklenými dveřmi dovnitř. Ocitne se v malé chodbičce, kde jsou na dosah další prosklené dveře, přímo proti dveřím vstupním. Těmi vejde do  chodby,  kde  se po levé straně nabízí ve výklenku vstup k přepážkám VZP a pak následuje  roh, za kterým se nachází výtah.  Půjde-li tedy uživatel od vstupních dveří rovně, dojde přímo k levému rohu, kde se nachází výtah.  V kabině výtahu je po pravé straně madlo,  ve výšce zhruba 80 cm a po levé straně   sklopné sedátko ve výši 50 cm. Tlačítka výtahu jsou   taktéž po levé straně, číslice reliéfně vystouplé a vespod označené i Braillovým písmem.   Uživatel výtahem vyjede do druhého patra. Po výstupu se vydá   dva metry doleva a zahne  za roh, opět doleva.   Na konci chodby, po čtyřech metrech jsou dveře od  střediska.

Trasa č.4 – od autobusové zastávky Křižovatka : Přijede-li uživatel do Chebu autobusem, např. z Mariánských Lázní a vystoupí  na autobusové zastávce Křižovatka , vydá se vpravo rovně proti směru příjezdu autobusu podél Sadů míru. Dojde k označovacímu pruhu přechodu, otočí se vpravo a po přechodu přejde ulici Svatopluka Čecha. Půjde ulicí rovně , po pravé straně podél domů a dojde k dalšímu přechodu, tentokrát osvětlenému se zvukovou signalizací. Přejde a na protější straně se po dvou metrech otočí doleva, kde je opět přechod, světelný a ozvučený. Uživatel přejde velice frekventovanou Májovou ulici, otočí se vpravo a vydá se po chodníku sto padesát metrů z mírného kopce na konec ulice, kde odbočí doleva. Jde rovně Sládkovou ulicí, po šedesáti metrech, na rohu ulice se otočí vpravo, přejde Sládkovu ulici a z kopce rovně dolů ,po sto dvaceti metrech se po pravé straně nachází budova VZP. Uživatel tedy odbočí vpravo a po šesti metrech vejde prosklenými dveřmi dovnitř. Ocitne se v malé chodbičce, kde jsou na dosah další prosklené dveře, přímo proti dveřím vstupním. Těmi vejde do  chodby,  kde  se po levé straně nabízí ve výklenku vstup k přepážkám VZP a pak následuje  roh, za kterým se nachází výtah.  Půjde-li tedy uživatel od vstupních dveří rovně, dojde přímo k levému rohu, kde se nachází výtah.  V kabině výtahu je po pravé straně madlo,  ve výšce zhruba 80 cm a po levé straně   sklopné sedátko ve výši 50 cm. Tlačítka výtahu jsou   taktéž po levé straně, číslice reliéfně vystouplé a vespod označené i Braillovým písmem.   Uživatel výtahem vyjede do druhého patra. Po výstupu se vydá   dva metry doleva a zahne  za roh, opět doleva.   Na konci chodby, po čtyřech metrech jsou dveře od  střediska.

1 Comments

1. Pingback: Aktuality – Tyflocentrum Karlovy Vary o.p.s.